Dzienny rozkład dnia - dzieci młodsze (do 18 m. ż.)
6.00 – 7.50 schodzenie się dzieci, zabawy dowolne, słuchanie muzyki, bajek, zabawy kołowe i paluszkowe
7.50 – 8.10 nocnikowanie, toaleta i przygotowanie do śniadania
8.10 – 8.40 I śniadanie
8.40 – 10.10 drzemka dzieci młodsze
10.10 – 10.25 II śniadanie
10.25 – 10.40 nocnikowanie, toaleta i przygotowanie do wyjścia do ogródka
10.40 – 11.40 pobyt i zabawa na powietrzu lub zabawy w sali
11.40 – 11.50 toaleta, przygotowanie do I dania obiadu
11.50 – 12.10 zupka
12.10 – 13.40 drzemka międzyobiadowa
13.40 – 14.00 nocnikowanie, toaleta i przygotowanie do II dania obiadu
14.00 – 14.30 II danie
14.30 – 15.40 wspólne zabawy dywanowe, w kącikach, przy stolikach
15.40 – 16.00 podwieczorek
16.00 – 17.00 drzemka popołudniowa
17.00 – 17.20 nocnikowanie, toaleta
17.00 – 18.00 zabawy ze śpiewem, słuchanie muzyki, bajek, oglądanie teatrzyków, rozchodzenie się dzieci.
Ze względu na inny tryb funkcjonowania każdego z dzieci, plan dnia dostosowujemy do ich indywidualnych potrzeb.
Dzienny rozkład dnia - dzieci starsze (powyżej 18 m. ż.)
6.00 – 7.50 schodzenie się dzieci, zabawy dowolne, słuchanie muzyki, bajek, zabawy kołowe i paluszkowe
7.50 – 8.10 nocnikowanie, toaleta i przygotowanie do śniadania
8.10 – 8.40 I śniadanie
8.40 – 9.10 zabawy dowolne, oglądanie książeczek, zabawy konstrukcyjne
9.10 – 9.25 zajęcia dydaktyczne
9.25 – 9.40 zajęcia dodatkowe – taniec z elementami rytmiki, gimnastyka korekcyjna, zabawy logopedyczne, wprowadzenie do nauki języka angielskiego
9.40 – 10.10 II śniadanie
10.10 – 11.40 pobyt i zabawa na powietrzu lub zabawy dowolne w sali w razie niepogody
11.40 – 11.50 toaleta, przygotowanie do I dania obiadu
11.50 – 12.10 zupka
12.10 – 12.20 nocnikowanie, toaleta i przygotowanie do drzemki
12.20 – 14.00 drzemka międzyobiadowa
14.00 – 14.30 II danie
14.30 – 15.40 wspólne zabawy dywanowe, w kącikach, przy stolikach
15.40 – 16.00 podwieczorek
16.00 -16.10 nocnikowanie
16.10 – 16.20 zabawy stymulujące rozwój mowy – nauka rymowanek, wierszyków
16.20 – 18.00 zabawy ze śpiewem, słuchanie muzyki, bajek, oglądanie teatrzyków, rozchodzenie się dzieci.
Ze względu na inny tryb funkcjonowania każdego z dzieci, plan dnia dostosowujemy do ich indywidualnych potrzeb.